Canal Digitaal M7 DSR8141

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canal Digitaal M7 DSR8141 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,8

toppyjazz 05-12-2012
Geschreven voor: Canal Digitaal M7 DSR8141

Na een halfjaar in bezit is er maar een conclusie een RAMP APPARAAT. Ondertiteling bij Duitse HD zenders werkt niet!
Recorder weigert nu helemaal dienst. Hij geeft melding dat hij opneemt, maar in werkelijkheid gebeurt er niets. M7 moet ook iets aan de SAT mogelijkheden doen. Waarom alle engelse Satellieten als je geen TRISAT hebt?? Wat moet je met rommel waar je niets aan hebt?? Vrije zenders zijn slecht toe te voegen en verdwijnen weer na update ! De m7 ontvanger zonder harde schijf is veel beter. Waarom deze miskleun?

Herman van der Meij 20-07-2012
Geschreven voor: Canal Digitaal M7 DSR8141

Weer zo'n slecht apparaat : ondertiteling Duitse progrmma's werkt niet, opnemen weigert 9 van de 10 keer.
Bij sommige zenders sluit apparaat zichzelf uit ( oa HDhistory). Geluid bij sommige zenders oa SBS 6 zeer slecht.

jos van rijsewijk1 28-08-2012

Tja, Dit is de opvolger van de pholips dsr 8121. ook zo,n probleemapparaat. Ik heb deze in bruikleen van Canaal digitaal maar het einde is in zicht. Zal naar Ziggo gaan. Ik heb met deze apparaten meer dan 2 jaar afgezien. Uitval. spontaan initialiseren,spontaan versneld doorspoelen, bevriezen etc.etc. Hier is de naam Philips aan verbonden.....jammer maar bah.....slechte ontwikkelaars aanwezig daar op dit moment..... En bij CD geen oplossingen mogelijk.....